söndag 7 oktober 2007

En händelserik helg

Har ägnat helgen åt att hjälpa till på en nybörjarkurs som SSU Gävleborg anordnade på vår vackra kursgård Vadtorp, 15 nya SSU:are dök upp för att bilda sig. Tillsammans med ett helt gäng av oss gamla, som var där för att pyssla om vår gård, så hade vi en riktigt mysig helg. Jag fick dock åka iväg tidigt idag eftersom jag var inbokad som föreläsare på en Internationell Dag som hölls i Bollnäs för att prata om Burma. Jag och Tyson, exilburmes ifrån Sandviken, börjar bli riktigt bra på att hålla föreläsningar nu. Vi kanske borde börja ta betalat... ;)

I den bästa av världen skulle jag ha vilat i helgen inför kampanjveckan som börjar imorgon, men så bidde det inte. Nåja, det är väldans roligt så kanske är värt att vara lite trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till s-bloggar Jonas!
Kul att se att du också har en blogg. Vi ses irl till veckan.

Fridens!
Mattias Kjellin

Pepparn sa...

Hej broder!

När väntas du hemmåt?
Jag orkade inte ens lyssna på retoriken...
Nu ska jag sova, jag kan säga att jag inte heller har vilat.

Kramar..